sobota, 26 marca 2016

Wielkanoc - obfitego zajączka i smacznego jajeczka :D


Wesołych Świąt Wielkanocnych!

* Obfitego zajączka, aby przyniósł wiele prezentów.
* Smacznego Jajka.
* Mam nadzieję, że na święconce nie staliście długo :D.
* Dobrze spędzonego czasu z rodziną 

Mam nadzieję, że spędzicie ten czas szczęśliwie i bez jakichkolwiek kontuzji (jak ja, no jakżeby inaczej). Rozdział wstawię już jutro. Oby się wam spodobał :D. Trochę spędziłam nad nim czasu, starałam się, aby był na Powyżej Oczekiwań, albo i Wybitny, ale do tego drugiego jeszcze mi duuużo brakuje. W każdym razie dziękuję wam też za komentarze pod rozdziałami. Ci co jeszcze nie wystawili swojej oceny, śmiało nie krępujcie się :v :D. Cieszy mnie też fakt, że mam coraz więcej wyświetleń... może nie jest ich jakoś wyjątkowo dużo, ale małe też cieszy :) .

Do niedzieli

A dla tych co mają doła: Na poprawę humoru ♦♣♥ Wielkanoc i dobre samopoczucie - lepiej spędzona przerwa od szkoły, prawda?





1 komentarz: